ورزش

واکنش اشرف حکیمی به هو شدنش از سوی هواداران اسرائیلی+ عکس

مدافع مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به هو شدنش از سوی تماشاگران رقیب PSG در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از دیلی میل، همانطور که پیش‌بینی شده بود، اشرف حکیمی مدافع مسلمان تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (چهارشنبه) هنگام ورودش به زمین بازی در دقیقه 83 مصاف با تیم مکابی حیفا در سرزمین‌های اشغالی از سوی هواداران تیم میزبان هو شد. دلیل استقبال سرد آنها از ستاره مراکشی سابق اینتر، اظهارنظرها و فعالیت‌های او در شبکه‌‌‌های اجتماعی برای حمایت از مردم فلسطین بود.

حکیمی 23 ساله اما نه تنها تحت تأثیر این اتفاق قرار نگرفت بلکه دستش را هم کنار گوشش برد تا به شیوه‌ای طعنه‌آمیز به هواداران نماینده رژیم اشغالگر قدس بفهماند که صدای ضعیف آنها به گوش او نمی‌رسد.

مدافع پاریسی‌ها یکی از فوتبالیست‌های فعال در حمایت از مردم فلسطین است و سال گذشته نیز در پی بیرون رانده شدن ساکنین منطقه شیخ جراح فلسطین توسط ارتش رژیم صهیونیستی توئیتی در حمایت از مردم فلسطین منتشر و ناراحتی خودش را از این موضوع ابراز کرد.

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن , <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%d8%b5%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d8%a6%db%8c%d9%84'>رژیم صهیونیستی (اسرائیل)</a> ,

این اولین باری نیست که هواداران نمایندگان رژیم اشغالگر قدس حکیمی را هو می‌کنند. در ابتدای فصل جاری نیز که بازی سوپرجام فرانسه در سرزمین‌های اشغالی برگزار شد، آنها از دفاع راست PSG استقبال سردی انجام دادند.

پاری‌سن‌ژرمن با کسب پیروزی 3 بر یک مقابل مکابی حیفا، شش امتیازی شد و به صدر جدول گروه H لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

 

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا