شهرستان ها

ارزیابی فنی یکصد دفتر پیشخوان خدمات دولت در اصفهان

اصفهان – سرپرست شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از ارزیابی فنی یکصد دفتر پیشخوان خدمات دولت در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حسین مزروعی اظهار کرد: بیش از یکصد دفتر پیشخوان خدمات دولت ثبت شده در سایت «اصفهان من»، توسط تیم فنی مدیریت شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت در راستای اجرای طرح دولت الکترونیک تشکیل شده است، افزود: خدمت رسانی از طریق فناوری اطلاعات، این امکان را برای شهروندان فراهم می‌کند تا به اطلاعات و خدمات دولتی دسترسی داشته و زمینه اصلاح کیفیت خدمات و ارائه فرصت‌های گسترده‌تر برای مشارکت در فرآیندها برای آنها ایجاد شود.

سرپرست شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تاکید کرد: دفاتر پیشخوان دولت به عنوان یک نیروی کمکی و بازوی اجرایی برای دستگاه‌های اجرایی عمل می‌کنند و سبک فعالیت آنها باید به طور مستمر با تغییراتی که در سبک زندگی شهروندان ایجاد می‌شود، هماهنگ شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا