حوادث

بازداشت عطار خلافکار در مشهد / او عامل توزیع گسترده شیشه و متادون بود + عکس

رکنا: مرد میان‎سالی که در زمینه خرید و فروش گسترده مواد مخدر صنعتی و توزیع داروهای ترک اعتیاد در عطاری ها فعالیت داشت، با هوشیاری عوامل انتظامی مشهد دستگیر شد.

به گزارش رکنا : ماموران کلانتری شفا که در راستای مبارزه با خرید و فروش مواد مخدر صنعتی،تحقیقات نامحسوس گسترده ای را آغاز کرده بودند، به سرنخ هایی از فعالیت مرد پژوسواری دست یافتند که به صورت گسترده انواع داروهای مخدردار را در عطاری ها  توزیع می کرد.

طولی نکشید که عوامل انتظامی با دستور ویژه سرگرد احسان سبکبار (رئیس کلانتری شفا)وارد عمل شدند و در جست و جوی مرد پژوسوار برآمدند. چند روز بعد آن ها خودروی پژو405 را در بزرگراه شهید چراغچی شناسایی کردند که برای توزیع موادمخدر از مخفیگاه خود بیرون آمده بود.

دقایقی بعد این قاچاقچی بزرگ با هماهنگی های قضایی،در محاصره قرارگرفت و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. دربازرسی از داخل خودروی این متهم 45ساله 95 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه به همراه 22.5 لیتر شربت متادون در بطری های 1.5 لیتری،40قوطی شربت کوچک،بیش از 400قرص متادون،افشانه فلفل،دستگاه کارت‎خوان سیار و 6فقره چک حاصل از خرید و فروش موادمخدر کشف و ضبط شد.

باتوجه به حساسیت موضوع،این قاچاقچی بزرگ به کلانتری شفا انتقال یافت و مشخص شد که وی مواد مخدر و داروهای ترک اعتیاد را در شهرستان های اطراف مشهد نیز توزیع می کند که بررسی ها در این باره با معرفی وی به مراجع قضایی ادامه یافت.

 

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا