سینمای ایران و جهان

 «به عبارتی» در حوزه هنری اکران و نقد می‌شود

 فیلم سینمایی «به عبارتی» ساخته محمدمهدی کتیراچی یکشنبه ۲۰ خرداد با حضور هادی مقدم دوست اکران و نقد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، فیلم سینمایی «به عبارتی» که در سینماهای منتخب «هنر و تجربه» در حال اکران است، فردا یکشنبه ۲۰ خرداد با حضور هادی مقدم دوست در حوزه هنری اکران می‌شود. این اثر سینمایی با حضور هادی مقدم دوست فیلمساز و با اجرای میثم کریمی بعد از نمایش ویژه در سالن سوره حوزه هنری مورد بررسی و نقد قرار می‌گیرد.

«به عبارتی» نخستین فیلم بلند محمدمهدی کتیراچی به تهیه کنندگی امیر فکری است که در ژانر کمدی، ماجرای تلاش‌های نافرجام کاوه برای خرید خدمت سربازی را روایت می‌کند.

نویسندگی این فیلم بلند را طاها محمدی و بازنویسی فیلمنامه آن را محمدمهدی کتیراچی برعهده داشته‌اند و طاها محمدی، عاطفه اکبری، مهری آل‌آقا، فوژان قبادیان، مرتضی خالقی، علی‌اصغر نوعی و… در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین محمدرضا حسن‌زاده، ابوالفضل وزیری، امیر اسم زمانی، میلاد مرتضوی، احمد هاشمی، مهدی صفاری، بیژن فیضی، فرید گلریز، کوروش ولیدی، علی زمانی، تینا حاج محمدرضا، زینب علی حسینی، هاله حسن‌زاده، سیروان صوفی صالحی، مجتبی اکبری، کنتارو اندو، محمدرشید ارجمندی و امیرحسین زمانی دیگر نقش‌آفرینان این فیلم هستند.

اکران این فیلم در حوزه هنری از ساعت ۱۷ انجام می‌شود و حضور در این جلسه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا