فرهنگ

چهارمین کتاب مجموعه آرتورباندینی چاپ شد/رویاهای بانکرهیل در بازار

توسط نشر افق منتشر شد؛

رمان «رویاهای بانکرهیل» نوشته جان فانته با ترجمه محمدرضا شکاری توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «رویاهای بانکرهیل» نوشته جان فانته به‌تازگی با ترجمه محمدرضا شکاری توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب چهارمین‌عنوان از «مجموعه فانته» است که این‌ناشر منتشر می‌کند و آخرین قسمت از چهارگانه شخصیت «آرتور باندینی» جان فانته محسوب می‌شود.

جان فانته نویسنده آمریکایی این‌کتاب، متولد سال۱۹۰۹ و درگذشته به سال ۱۹۸۳ است. این‌کتاب او سال ۱۹۳۶ نوشته اما در سال ۱۹۸۵ منتشر شد. این‌کتاب یکی از چهار اثری است که جان فانته با محوریت شخصیت آرتور باندینی نوشته است. این‌شخصیت یک‌نویسنده ایتالیایی‌آمریکایی است. «از غبار بپرس»، «جاده لس‌آنجلس» و «تا بهار صبر کن باندینی» سه‌کتاب دیگر مجموعه باندینی هستند که با ترجمه محمدرضا شکاری توسط این‌ناشر منتشر شده‌اند.

رمان «رویاهای بانکرهیل» داستان رابطه‌های عاشقانه و کاری شخصیت آرتور باندینی را شامل می‌شود. او نویسنده‌ای است که در چنگال هالیوود گرفتار شده و می‌خواهد خلاقیت ادبی و هنری خود را به هر قیمتی که شده، حفظ کند. اما این‌تلاش و اتفاقاتی که رخ می‌دهند، تبدیل به یک هجویه‌ای که می‌شود که یک‌پایان جالب برای چهارگانه آرتور باندینی می‌سازد. نسخه اصلی «رویاهای بانکرهیل» سال ۱۹۸۲ منتشر شده و ترجمه فارسی‌اش از روی نسخه‌ای انجام شده که سال ۲۰۰۲ به چاپ رسیده است.

رمان پیش رو در ۲۶ فصل نوشته شده است.

در قسمتی از این‌کتاب می‌خوانیم؛

باید مدیر برنامه می‌داشتی. بدون مدیربرنامه، مطرود و ناشناخته بودی. مدیربرنامه به آدم کلاس می‌داد، حتی اگر کارش خوب نبود. وقتی نویسنده‌ای به نویسنده دیگری می‌گفت: «مدیربرنامه‌ت کیه؟» و تو جواب می‌دادی: «مدیربرنامه ندارم.» او در جا خیال می‌کرد بی‌استعدادی. مدیربرنامه‌های اجینگتون، سیریل کورن بود.

اجینگتون هشدار داد: «ازش خوشت نمی‌آد، اما کارش رو بلده.»

سه تا از داستان‌های مجلاتم را به دفتر کورن در بِوِرلی هیلز فرستادم و صبر کردم بهم تلفن بزند.

تماسی در کار نبود. آخرسر، اجینگتون به او زنگ زد و برایم قراری گذاشت. دفتر او در ساختمان تازه‌ای در بورلی درایو بود. منشی‌اش رسیدم را اعلام کرد و نشستم و منتظر ماندم. بعد از دو ساعت، به دفتر آن مرد بزرگ پذیرفته شدم.

این‌کتاب با ۱۷۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۸ هزار تومان منتشر شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا