اقتصاد

افزایش ۶۰درصدی عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی در ۱۴۰۳

افزایش ۶۰درصدی عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی در ۱۴۰۳


مدیر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اینکه صنعت پتروشیمی با توسعه عرضه اعتباری محصولات نشان داد به سیاست‌های مقام معظم رهبری در زمینه جلوگیری از خام‌فروشی اعتقاد کامل دارد و این صنعت پرچمدار جلوگیری از خام‌فروشی است، گفت: عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی حدود ۶۰درصد در ۲ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عباس غلامی در اولین همایش ملی عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل صنایع تکمیلی تأمین سرمایه در گردش است که به‌طور معمول از تسهیلات بانکی در کشور استفاده می‌شود، گفت: راهکار عرضه اعتباری کمک شایانی به رفع این چالش کرد، به‌طوری‌ که پارسال حدود ۷۸ هزار میلیارد تومان محصولات پتروشیمی به‌صورت اعتباری عرضه شد.

وی تصریح کرد: عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی حدود ۶۰درصد در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

مدیر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به همراهی شرکت‌های پتروشیمی در عرضه اعتباری محصولات افزود: صنعت پتروشیمی با این اقدام نشان داد به سیاست‌های مقام معظم رهبری در زمینه جلوگیری از خام‌فروشی اعتقاد کامل دارد و این صنعت پرچمدار جلوگیری از خام‌فروشی است.

غلامی با تأکید بر اینکه صنعت پتروشیمی در هیچ‌ دوره‌ای با چنین روند مطلوبی همراه نبوده است و اتفاق بی‌نظیری در عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی رخ داده است، گفت: این صنعت می‌تواند الگوی دیگر صنایع در استفاده از راهکار عرضه اعتباری محصولات باشد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا