اقتصاد

برنامه‌های مقاوم‌سازی تاسیسات گاز کشور تشریح شد

مدیر عامل شرکت ملی گاز با بیان اینکه باید تجربیات دنیا را در حوزه مقاوم سازی در نظر داشته باشیم، گفت: اگر قرار باشد برنامه بلندمدت برای مقاوم سازی در نظر بگیریم، لازم است تمام عوامل را کنار هم ببینیم.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مجید چنگی در اولین همایش مقاوم‌سازی تاسیسات و تجهیزات تولید، انتقال و شبکه توزیع گاز طبیعی در کشور با بیان اینکه شرکت ملی گاز مسئولیت سنگینی دارد و با مجموع تاسیسات در بخش تولید، انتقال و توزیع یکی از شرکتهای برتر در جهان است، اظهار داشت: شرکت گاز ۷۰ درصد انرژی کشور را تامین می کند، جدای بحث تامین گاز خانگی و تجاری؛ گاز صنایع، نیروگاه، فولاد ‌و پتروشیمی که محور اصلی تولیدند را باید تامین کند.

وی با تاکید بر اینکه مقاوم سازی تاسیسات برای اینکه خللی در خدمات رسانی بوجود نیاید مهم است، گفت: مقاوم سازی ابعاد و مولفه های مختلفی دارد، باید در نظر بگیریم مقاوم سازی نیروی انسانی بالاتر از تجهیزات است.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در زمستان سال گذشته شاهد بودیم در سرمای منفی ۳۰ درجه با اراده قوی ماموریت تعمیرات انجام شد،

وی با بیان اینکه باید تجربیات دنیا را در حوزه مقاوم سازی در نظر داشته باشیم، گفت: اگر قرار باشد برنامه بلندمدت برای مقاوم سازی در نظر بگیریم، لازم است تمام عوامل را کنار هم ببینیم.


خبر در حال تکمیل می باشد…

آگهی
دکمه بازگشت به بالا