بین الملل

یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و زخمی شدن ۳ نفر

در جریان یورش نظامیان رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین سه نفر فلسطینی، از ناحیه شکم در اثر اصابت کلوله به شدت زخمی شده و حال آن‌ها وخیم است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت بهداشت فلسطین امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین سه نفر از جوانان فلسطینی از ناحیه شکم در اثر اصابت گلوله به شدت زخمی شده و حال آن‌ها بسیار وخیم است.

رسانه های رژیم اسرائیل اعلام کردند که هدف ارتش رژیم از یورش به این اردوگاه بازداشت اسیر آزاده زکریا الزبیدی بوده است که منجر به درگیری و زخمی شدن سه فلسطینی در این یورش می‌شود،  منابع محلی گزارش دادند که برادر این اسیر فلسطینی ربوده شده است.

زکریا الزبیدی به تازگی از زندان های رژیم اسرائیل آزاد شده بود. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که عملیات فوق موفق بوده و توانسته است الزبیدی را بازداشت کند!

سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی در واکنش به عملیات فوق اعلام کرد:  مجاهدین ما با آتش سنگین و متوالی گلوله‌ها و مواد منفجره سنگین و خودروهای نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف اردوگاه‌ها روبرو هستند.

در همین راستا گردان های شهید «عزالدین قسام» نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مجاهدین ما و گروه های مقاومت درگیری شدیدی با نظامیان ویژه رژیم اسرائیل در محله «الجابریا» واقع در اردوگاه جنین داشتند.

گردان «شهدای الاقصی» نیز با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هدف ما کمین قرار دادن نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی با مواد منفجره و شلیک مستقیم به سمت آن‌ها است.

فلسطین , <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%d8%b5%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d8%a6%db%8c%d9%84'>رژیم صهیونیستی (اسرائیل)</a> ,

از زمان اشغال اراضی فلسطینی، رژیم اشغالگر صهیونیستی در صدد ایجاد یک سیستم استعماری نظامی یکپارچه از ظلم، محرومیت، پاکسازی قومی، مجازات جمعی، از جمله سیستم اسارت و بازداشت اداری بوده است.

میلیون‌ها فلسطینی ده‌ها سال است که تحت شرایط نظامی زندگی می‌کنند و هر روز شاهد نقض حقوق اولیه خودشان هستند. جامعه بین‌المللی همچنان در قبال بازداشت اداری و دیگر اقدامات آپارتایدی رژیم صهیونیستی سکوت می‌کند و این به منزله چراغ سبز برای ادامه اشغال سرزمین‌های فلسطینی و نقض حقوق فلسطینیان است.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا