سیاسی

برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی از ظرفیت گروه‌های جهادی بهره گرفته شود

برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی از ظرفیت گروه‌های جهادی بهره گرفته شود


وزیر کشور استفاده از ظرفیت گروه جهادی را مهمترین ویژگی در ساخت پروژه مخزن بیدزرد دانست و گفت: بهره‌گیری از گروه‌های جهادی برای انجام پروژه‌ها کار ارزشمند و الگوی بسیار خوبی برای پیشبرد امور در بخش عمرانی است.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی ‌روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه مخزن روستای بیدزرد فارس ضمن عرض تسلیت شهادت آیت‌الله ابراهیم رییسی اظهار کرد: در هر مراسمی که اخیراً برگزار می‌شود یاد و خاطره این شهید زبانزد همگان است چراکه شهید آیت‌الله رییسی در تمام این پروژه‌ها نقش داشتند، این موضوع حائز اهمیت است که یک رییس جمهور از عمر خود آنقدر با برکت استفاده کند که بتواند در همه پروژه‌ها نقش داشته باشد.

وزیر کشور ادامه داد: موضوع آب رسانی و مساله آب یک موضوع جدی است که شهید آیت‌الله رییسی به محض به عهده گرفتن مسئولیت در دولت سیزدهم با مشکل بزرگ عمومی آب و تنش آبی در کشور مواجه شد اما در طول دو سال گذشته بر همه آنها فائق آمد.

وزیر کشور اضافه کرد: در طول دو سال گذشته بسیاری از سدهای نیمه تمام, تکمیل شد و تعداد قابل توجهی از سدها آبگیری و آبرسانی به بسیاری از روستاها انجام و مشکل بسیاری از شهرها که دچار تنش آبی بودند برطرف شد؛ به طور کلی کار مهمی در حوزه آب و فاضلاب در دولت سیزدهم صورت گرفت.

وحیدی ضمن قدردانی از وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب و استانداری فارس برای اقدامات قابل‌توجه در این عرصه گفت: بدون شک این اقدامات مهمترین نیاز مردم را که بحث آب است تأمین می کند و قطعا این کارها جزو خدمات ماندگار است.

وزیر کشور ادامه داد: پروژه بیدزرد به همت گروه جهادی با هزینه محدودی وبا یک هفتم یا یک هشتم اعتبار مورد نیاز به سرانجام رسید، این نقطه بسیار مهم در پروژه‌های عمرانی است چراکه پروژه‌های مهم عمرانی گاهی به خاطر فقدان همین نوع نگاه در انجام پروژه طولانی می‌شود.

وحیدی گفت : جا دارد که زمان به سرانجام رساندن پروژه‌ها حتی کوتاه تر از زمان فعلی شود، بهره‌وری یعنی کار با هزینه کمتر و قیمت ارزان‌تر با سرعت بیشتر در وقت مناسب انجام شود که بهره‌گیری از گروه جهادی یکی از امتیازات بزرگ پروژه مخزن بیدزرد بوده که قابل الگوگیری و استفاده است.

وزیر کشور با تاکید به اینکه برخی پروژه‌ها را می‌توان با مشارکت مردم به صورت بهینه‌تر و با بهره‌وری بالاتر پیش برد، گفت: کارهای خیلی خوبی که در حوزه آب استان فارس انجام شده جای قدردانی دارد و کارهای انجام نشده نیاز به پیگیری بیشتر برای به سرانجام رسیدن دارد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا