سیاسی

تبریک امیر واحدی به حجت‌الاسلام محمد حسنی

فرمانده نیروی هوایی ارتش کسب رتبه اول اشراف توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی کسب رتبه اول اشراف توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بین سازمان‌های عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی‌فقیه در نیروهای مسلح را تبریک گفت.

متن پیام فرمانده نیروی هوایی ارتش به این شرح است:

محضر جناب حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

بی تردید ملت بزرگ ایران از ارتشی که نام «بابایی» ‌هایش را نقش نگین مسلمانی آن می‌دانند و طنین نماز شب «صیاد» ‌هایش در خاموشی رمزآلود میدان‌های مین و شب‌های کمین پیچیده است. انتظار دارند در جنگ نرم دشمن نیز همچون سال‌های مقدس، خط‌شکن آبرومند این عرصه پر مخاطره باشد.

توجه ویژه جنابعالی طی سال‌های اخیر به حوزه‌های مختلف عقیدتی و طراحی نقشه راه طرح‌های مبارک مصباح و مجاهدت شبانه‌روزی برای اجرای آن، منجر به ارتقاء کیفیت و کمیت برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، بصیرتی و رسانه‌ای گردیده است.

نتایج ارائه شده در جشنواره اخیر مالک اشتر و کسب رتبه اول توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارزیابی دقیق و مستمر سامانه اشراف فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در بین سازمان‌های عقیدتی سیاسی و نمایندگی‌های معظم‌له در مجموعه نیروهای مسلح، گواه این است که مجاهدت مومنانه جنابعالی و همکاران نجیب و سخت‌کوشتان در خط مقدم مبارزه با شبیخون دشمن مورد رضایت و عنایت نایب حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه قرار گرفته و انشاءالله مورد رضای حضرت حق نیز خواهد بود.

این توفیق بزرگ را به جنابعالی و خانواده شریف ارتش تبریک و تهنیت عرض نموده و استدام ایام اقبالتان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان حمید واحدی

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا