سیاسی

خدمات بهتری را به معلولین سازمان بهزیستی در سال جاری ارائه می‌دهیم


وزیر کار با بیان اینکه در سازمان بهزیستی به منابع مالی نیاز داریم، گفت: منابع سازمان بهزیستی تقویت شده و خدمات بهتری را در سال جاری ارائه می دهیم؛ زیرا ما برای اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، حداقل به 40 هزار میلیارد تومان اعتبار در سال نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الله عبدالملکی وزیر کار در پاسخ به سوال کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت درباره وجود مشکلات در سازمان بهزیستی، اظهار داشت: یکی از نگرانی ها در وزارت کار، حوزه بهزیستی بوده و علت این است که مخاطبین سازمان بهزستی مظلوم ترین و ضعیف ترین قشر جامعه هستند.

وی با اشاره به انتقاد و دغدغه حسین پور در دی ماه 1400 گفت: ما در وزارت کار تازه کار را شروع کرده بودیم و بودجه مربوط به بهزیستی بسته شده بود؛ سازمان بهزیستی یک سازمان هزینه محور است اگر می خواستیم به معلولین و سالمندان خدمتی انجام دهیم به وجود منابع مالی نیاز داشتیم.

وزیر کار ادامه داد: زمانی که آقای حسین پور سوال خود را مطرح کردند، ما هم قبول داریم منابع به قدر کفایت نبود؛ اما امسال سال خوبی است و بابت این موضوع به سازمان بهزیستی باید از نمایندگان تشکر کنم چون یک اقدام انقلابی انجام دادید؛ افزایش 47 درصدی بودجه بهزیستی یک هدیه ای بود به که مجلس به مخاطبین این سازمان  داد.

عبدالملکی بیان داشت: این مصوبه مجلس در بخش تبصره 14 در سال 1400،  47 درصد افزایش اعتبار داریم در بهزیستی و در مجموع ردیف ها  46  درصد و از حدود 15 هزار 800 میلیارد تومان به 23 هزارو 180 میلیارد تومان رسیده ایم.

وی با بیان اینکه در سازمان بهزیستی به منابع مالی نیاز داریم، گفت: منابع سازمان بهزیستی تقویت شده و خدمات بهتری را در سال جاری ارائه می دهیم؛ زیرا ما برای اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، حداقل به 40 هزار میلیارد تومان اعتبار در سال نیاز داریم.

در حال تکمیل…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا