سیاسی

رایزنی با عراقچی برای حضور در ستاد پورمحمدی/ وی تا پایان انتخابات می‌ماند

رایزنی با عراقچی برای حضور در ستاد پورمحمدی/ وی تا پایان انتخابات می‌ماند


عضو جامعه روحانیت مبارز از مذاکره با عباس عراقچی جهت حضور در ستاد مصطفی پورمحمدی خبر داد و گفت: آقای پورمحمدی به صورت قطعی تا پایان انتخابات می‌مانند و تلقی ما این است که در برنامه‌های تلویزیونی فضای متفاوتی را به مردم معرفی می‌کنند.

حجت الاسلام سیدمحمدجواد جلالی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به وضعیت ریاست ستاد، باقی ماندن در انتخابات و همچنین اعلام حمایت احزاب و گروه‌های سیاسی از حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی گفت: درخصوص ستاد ایشان تا فردا جزئیات نهایی اعلام می‌شود. گروه‌های مختلفی تقاضای این را دارند که کار ستاد را انجام دهند. به جهت اینکه جریان‌های مختلفی هستند تا برای ستاد تصمیم‌گیری کنند، ظرف امروز و فردا نتیجه اعلام می‌شود. فعلا آقای ایوبی به عنوان نماینده ایشان مشغول کار در ستاد انتخاباتی آقای پورمحمدی است.

وی درباره باقی ماندن تا پایان انتخابات گفت: آقای پورمحمدی به صورت قطعی تا پایان انتخابات باقی می‌مانند و تلقی ما این است که در برنامه‌های تلویزیونی فضای متفاوتی را به مردم معرفی می‌کنند.

جلالی درباره حمایت گروه‌های اصولگرا از حجت الاسلام پورمحمدی گفت: الان گروه‌های زیادی از احزاب و جریان‌های اصولگرا که احساس می‌کنند باید مدیریت نویی را در کشور تجربه کنند، پای کار هستند. همین الان من در جلسه ستاد هستم و مشغول تنظیم ستاد استان‌ها هستیم. ضمن اینکه جریاناتی که حس می‌کنند کشور نیاز به شادی دارد با این گفتمان دور هم جمع شدند تا قدری فراتر از جریانات سنتی وارد میدان شده و ببینیم خدا چه می‌خواهد، ما تا پایان کار خواهیم بود.

وی درباره برخی ادعاها در مورد مذاکره با عراقچی برای حضور در ستاد پورمحمدی گفت: موضوع اصلی مربوط به ریاست ستاد نبود اما یکی از موضوعات مذاکره بود اما بیشتر مشاوره و همراهی با آقای پورمحمدی مطرح است تا در خدمت ایشان باشیم. اما اینکه این درخواست را قبول کردند را باید خودشان جواب دهند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا