سیاسی

ساعدی: ملت ایران نقشه دشمن را خواند و در ۲۸ خرداد نقش بر آب کرد


نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: ملت ایران که در تاریخ انقلاب اسلامی بارها همواره در صحنه‌های مختلف با هوشمندی ظاهر شده، در انتخابات اخیر نیز نقشه دشمن را خوانده و در ۲۸ خرداد نقش بر آب کرد.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: ما همیشه در طول تاریخ انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم که مردم ما همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند و همیشه ثابت شده که مردم در همه برهه‌های زمانی چند گام جلوتر از دولتمردان هستند.

وی افزود: علیرغم بعضی کارشکنی‌ها، کم توجهی‌ها و کم‌لطفی‌ها از سوی دولتمردان، اما مردم نسبت به نظام و آرمان‌های انقلاب و نسبت به رهبر معظم انقلاب تعصب خاصی دارند و بر همین اساس پیش بینی ما هم همین بود که ملت شریف ایران هیچ وقت از آرمان‌ها و ارزش‌هایش عقب‌نشینی نمی‌کند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما دیدیدم که چقدر دشمن تلاش داشت با سناریوهای خود و هزینه سنگینی که در این زمینه پرداخت کرده بود، مردم را از حضور در انتخابات باز دارد و افراد وابسته به دشمن و از خودبیگانه در داخل کشور بسیج شدند تا مانع از حضور مردم در انتخابات شوند که از جمله کارهای این عناصر این بود که کم‌توجهی‌های دولتمردان را پشت پرده مدیریت کردند و خواستند که مردم از انقلابشان فاصله بگیرند.

ساعدی خاطرنشان کرد: ما دیدیم که با همه این ترفندها و توطئه‌ها، نقشه‌های دشمنان درباره عدم مشارکت مردم در انتخابات نقش بر آب شد و ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات نشان داد که ملت ایران ملت فهمیده، باتجربه و باشعوری است و نقشه دشمن را می‌خواند و می‌فهمد و آنها را خنثی می‌کند.

وی افزود: امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی در ۲۸ خرداد یک بار دیگر رقم خورد و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و در تاریخ این ملت خواهد درخشید.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان ما و دیگر کشورهایی که علیه جمهوری اسلامی بسیج شده‌اند، امروز به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ وقت و با هیچ قدرتی حریف ملت ایران نمی‌شوند و نخواهند شد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا