سیاسی

قول بودجه‌ای مجلسی‌ها به مسئولان دانشگاه شریف

نحوه تأمین منابع مالی و بودجه ۱۴۰۱ دانشگاه صنعتی شریف در نشستی با حضور رئیس این دانشگاه و برخی اعضای مجلس شورای اسلامی تعیین شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که با حضور دکتر علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، دکتر رسول جلیلی سرپرست دانشگاه صنعتی شریف، دکتر فرشاد فاطمی معاون اداری و مالی دانشگاه شریف، دکتر محمدرضا موحدی معاون پژوهش و فناوری و دکتر علی سلک غفاری رئیس پردیس بین‌الملل این دانشگاه در کیش برگزار شد.

در این نشست گزارشی از عملکرد و دستاوردهای دانشگاه صنعتی شریف در زمینه‌های مختلف ارائه شد و سپس دکتر محمدرضا موحدی معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه در خصوص عملکرد پژوهش و ارتباط با صنعت و همچنین دستاوردهای مرکز خدمات فناوری، شرکت‌ها، ناحیه نوآوری و توسعه آن در سال‌های اخیر و اشتغال و نوآوری مطالبی مطرح کرد.

در ادامه این جلسه، دکتر فرشاد فاطمی معاون اداری و مالی دانشگاه در خصوص همسان‌سازی حقوق و مزایا و مشکلات پیاده‌سازی آن در سال ۱۴۰۰ و همچنین از سرگیری فعالیت دانشگاه در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و منابع مالی مورد نیاز، گزارش کاملی ارائه داد.

 پس از آن دکتر علی سلک غفاری رئیس پردیس بین‌الملل گزارشی از عملکرد پردیس و پذیرش دانشجویان خارجی و لزوم توسعه فعالیت در منطقه آزاد ارائه نمود.

سپس حاضرین جلسه در خصوص اعتبار مورد نیاز دانشگاه در سال ۱۴۰۱، همچنین توسعه فعالیت‌های بین‌الملل پردیس کیش، لزوم حفظ ردیف مستقل اعتبار پارک علم و فناوری دانشگاه با توجه به ماهیت فعالیت و لزوم کاهش فاصله طبقاتی در دانشگاه از منظر پرداخت حقوق و مزایا مطالبی بیان کردند.

در خاتمه دکتر علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش عالی ضمن قدردانی از عملکرد و دستاوردهای دانشگاه با بیان نظرات خود در خصوص مطالب مطرح شده برای تحقق اهداف دانشگاه در بودجه سال ۱۴۰۱ قول همکاری و مساعدت داد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا