سیاسی

نام‌نویسی ۸۰ داوطلب برای انتخابات ریاست جمهوری

نام‌نویسی ۸۰ داوطلب برای انتخابات ریاست جمهوری


وزیر کشور گفت: در پایان ۵روز مهلت قانونی نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این دوره ۸۰نفر از بین همه شخصیت ها و افراد مراجعه کننده حائز شرایط ثبت نام بودند و ثبت نام آنها نهایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی بعد از بازدید از ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران گفت:  در پایان ۵روز مهلت قانونی نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این دوره ۸۰نفر از بین همه شخصیت ها و افراد مراجعه کننده حائز شرایط ثبت نام بودند و ثبت نام آنها نهایی شد.

وزیر کشور افزود: پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری چهارده بعد  قدردانی از همه اصحاب رسانه در این دوره از ثبت یک شکل جدیدی داشت که با نظم و انضباط کار پیش رفت و داوطلبان نیز فرصت بیان برنامه های خود را داشتند و انشاالله همچنان شاهد حضور خردمندانه و اخلاق مدارانه همه در مسیر انتخابات باشیم.

وی افزود: امروز مسیولیت بزرگی بر عهده همه است تا لبیک بگوییم به تاکیدات رهبری بر انتخابات اخلاق مدار.

۸۰نفر از کل مراجعین ثبت نام نهایی را انجام دادند و افرادی که فاقد ویژگی های قانونی بودند در مرحله اول نتوانست ثبت نام کنند و پس از آن شورای نگهبان به مرحله‌ی تأیید صلاحیت ورود می‌کند و پس از آن وارد مرحله‌ی تبلیغات خواهیم شد. .

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا