شهرستان ها

اختصاص ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان پاوه به بیماران کرونایی

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه از اختصاص بیش از ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان شهر پاوه به بیماران کرونایی خبر داد.

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان شهر پاوه در اختیار بیماران کرونایی است.

وی افزود: مردم شهرستان پاوه باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شیب عبور از پیک پنجم شیوع ویروس کرونا را ملایم طی کرده و هزینه‌های مادی و انسانی آن را کاهش دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه اختصاص بیشتر بخش‌های بیمارستان این شهرستان را به کرونا به معنای ایجاد محدودیت برای خدمات به سایر بیماران دانست و گفت: ۲ هفته سخت پیش روی پاوه است که فقط با همکاری مردم امکان عبور کم هزینه از آن میسر می‌شود.

بالایی با اشاره به مؤثر بودن تزریق واکسن کرونا در کنترل این بیماری و وجود واکسن کافی در شهرستان پاوه بیان کرد: در صورت عدم مراجعه افراد فراخوان شده برای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در فرصت ابلاغی، بلافاصله افراد جدید جایگزین می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه از گروه‌های فراخوان شده برای واکسیناسیون به ویژه فرهنگیان و عوامل اجرایی انتخابات خواست که با مراجعه به مراکز اعلامی نسبت تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها بر بازار، رستوران‌ها، آرامستان‌ها، تالارها و سالن‌های ورزشی شهرستان پاوه تشدید می‌شود، افزود: نیروهای انتظامی این شهرستان عزم و اراده جدی در اجرای محدودیت‌های ابلاغی در وضعیت قرمز داشته و از ورود مسافرین به پاوه جلوگیری می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا