شهرستان ها

استان اردبیل فاقد زندانی ناشی از حوادث رانندگی است

اردبیل – رئیس صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان اردبیل گفت: با پیگری های صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان اردبیل فاقد زندانی ناشی از حوادث رانندگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحسن میراحمدزاده شامگاه شنبه در دیدار با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: صندوق تأمین خسارت‌های بدنی شعبه اردبیل از مرداد ماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در این استان آغاز و در اجرای مواد ۱۳، ۲۱، ۱۲ و ۳۲ قانون بیمه اجباری شخص ثالث سال ۹۵ پرداخت و در اسرع وقت به تشکیل و پاسخگویی به پرونده‌های خسارت، ارجاعی از ستاد دیه، مراجع قضائی و شرکت‌های بیمه اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با هدف حمایت از زیان دیدگان در کنار شرکت‌های بیمه همواره تلاش کرده ایم تا خسارت‌های زیان‌دیدگان ناشی از حوادث رانندگی جبران گردد.

رئیس صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان اردبیل با اشاره به تعهدات صندوق در اجرای تبصره ماده ۵۵۱ قانون مجازات اسلامی که بخشی از وظایف صندوق است، گفت: با عمل به تعهدات این صندوق موفق شدیم تا از زندانی شدن تعداد قابل توجهی از مقصران حوادث رانندگی فاقد بیمه نامه و موارد خارج از تعهدات بیمه نامه شخص ثالث جلوگیری کنیم.

میراحمدزاده ادامه داد: در راستای حمایت از بیمه‌گذاران و درک شرایط اقتصادی، بخشودگی جرایم حق بیمه شخص ثالث به منظور ترویج و توسعه پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه از اقدامات این نهاد در استان اردبیل است.

رئیس شعبه استان اردبیل صندوق یادآور شد: با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده در حال حاضر استان اردبیل فاقد زندانی ناشی از حوادث رانندگی است.

میراحمدزاده همکاری در راستای تعامل مستمر با مراجع قضائی، شرکت‌های بیمه و ستاد دیه، در استان اردبیل را یاداور شد و بیان کرد: شناسایی پرونده‌های مشمول تعهدات صندوق اولویت و رسالت اصلی صندوق در اردبیل است.

به گفته میراحمدزاده؛ صندوق تأمین خسارت‌های بدنی به عنوان نهاد حاکمیتی در ایفای مسئولیت اجتماعی خویش در استان اردبیل نیز همگام با سایر شعب در سطح کشور، خدمت‌رسانی همراه با تعهد را سرلوحه وظایف خویش قرار داده است.

در این جلسه جلسه محبوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان اردبیل، ضمن ابراز رضایت از خدمات صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و پاسخگویی سریع و بهینه این نهاد در استان از آزادی ۳۴ نفر زندانی مشمول تعهد صندوق و همکاری با مراجع قضائی خبر داد.

وی گفت: این صندوق مانع از زندانی شدن تعداد قابل توجهی از مقصران حوادث رانندگی و حمایت از آسیب‌دیدگان در استان شده است که سرمایه‌ای عظیم برای اردبیل محسوب می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا