شهرستان ها

اعمال با جدیت ممنوعیت سفر به پاوه در تعطیلات پایان هفته

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به شرایط نارنجی کرونایی شهرستان پاوه از اعمال با جدیت ممنوعیت سفر به پاوه در تعطیلات پایان هفته خبر داد.

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اعلام قبلی و همچنین هماهنگی‌های انجام گرفته با پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه ورود به پاوه در ایام تعطیل در حد مطلوبی کنترل شده است.

وی با اشاره به ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی، افزود: پلیس راه در محور قزانچی، پلیس راه روانسر، سه راه جوانرود و سه راه باینگان راه را بر خودروهای غیربومی مسدود کرده است.

سرپرست فرمانداری پاوه تصریح کرد: موج پنجم ابتلاء به ویروس کرونا در استان کرمانشاه در حال افزایش بوده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله می‌تواند به کاهش مبتلایان و فوتی‌های کرونا در شهرستان پاوه کمک کند.

بالایی با بیان قرارگیری شهرستان پاوه در وضعیت نارنجی ویروس کرونا تاکید کرد: شرایط نارنجی کرونایی بسیار شکننده است و هر لحظه ممکن است به رنگ قرمز کرونایی تغییر وضعیت پیدا کند.

وی بیان کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات عزا و عروسی به کاهش مبتلایان ویروس کرونا در شهرستان پاوه کمک می‌کند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا