شهرستان ها

البرز خاستگاه بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ شهید است

کرج- استاندار البرز با بیان اینکه این استان خاستگاه بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ شهید است، گفت: در مسیر خدمتگزاری خود نیازمند شفاعت و دعای خیر شهدای و خانواده آنها هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهدا در استان با عنوان عهد خادمی که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، ائمه جمعه و جماعات استان و جمعی از مدیران استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان، هفته جهادسازندگی، هفته امامت و ولایت و ایام پیش رو، افزود: البرز خاستگاه بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ شهید است.

وی ادامه داد: از تمامی نقش آفرینان این کنگره انتظار می‌رود فراتر از انجام تکالیف و وظایف محوله برای کمیته‌های معین با نهایت ارادت و قدرشناسی خود به شهدا و ایثارگران، وارد عمل شوند.

عبداللهی گفت: ما هر چه داریم از شهدا و ایثارگران داریم و خانواده شهدا را همواره باید تکریم کنیم چراکه در مسیر خدمت به شفاعت و دعای خیر این بزرگواران نیازمند هستیم.

وی افزود: از ۲۷ خردادماه تا ۷ تیرماه سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی و همراهانشان طرح امیدآفرینی و تبیین گری در محله‌های هدف قرارگاه اجتماعی استان تهیه و تدوین شده که انتظار می‌رود تمامی مسئولان و افراد صاحب نفوذ کلام و معتمد استان در این راستا اهتمام داشته باشند.

استاندار البرز با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو را مکمل قدرشناسی و تشییع باشکوه پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان دانستند.

عبداللهی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدرت جمهوری اسلامی ایران را در مجامع جهانی به پشتوانه مردم افزایش می‌دهد بنابراین تک تک ما برای تبیین گری و آگاهی بخشی از دستاوردهای نظام و امیدآفرینی و اعتماد افزایی مسئول هستیم.

میثاق نامه عهد خادمی توسط آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان، عبداللهی استاندار البرز، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) و اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدا در استان البرز، امضا شد.

همچنین احکام مسئولان کمیته‌های ذیل این ستاد اعطا شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا