شهرستان ها

اولویت دامداران تامین نیاز روزانه گوشت مصرفی استان باشد

فرماندار شهرستان قزوین گفت: با توجه به نوسانات قیمت گوشت قرمز، باید تدابیری اتخاذ شود تا نیاز روزانه استان به دام سبک و سنگین مشخص شود و اولویت نخست دامداران نیز تامین نیاز مصرفی استان باشد.

فرماندار قزوین:


به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات اتاق اصناف گفت: در حال حاضر که در جنگ اقتصادی قرار داریم، همراهی و تدبیر اتحادیه‌ها و صنوف در ایجاد ساز و کارهای مناسب جهت کنترل قیمت‌ها ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: با توجه به نوسانات قیمت گوشت قرمز، باید تدابیری اتخاذ شود تا نیاز روزانه استان به دام سبک و سنگین مشخص شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین هم در این جلسه به اهمیت هماهنگی میان اتحادیه‌های صنفی و تعامل اتحادیه‌ها به ویژه قصابان و دامداران تاکید کرد.

علیرضا حسن پور ادامه داد: اتحادیه‌ها وظایف و مسئولیت‌هایی دارند و  باید بر حسن اجرای مقررات در حوزه‌های بهداشتی، عرضه کالا و خدمات و همچنین رعایت سلامت شغلی واحد‌های مربوطه، نظارت داشته باشند.

در ابتدای این جلسه، رئیس اتحادیه صنف قصابان و رسته‌های وابسته، ضمن بیان دغدغه‌ها و مشکلات صنفی در خصوص دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز توضیحاتی ارائه کرد.

سلسله نشست‌های هم اندیشی و بررسی مشکلات اتحادیه‌های صنفی به صورت مستمر با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در اتاق اصناف برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا