شهرستان ها

تجهیز مراکز تجمیعی روند ترزیق واکسن را در زنجان افزایش می دهد

زنجان-استاندار زنجان گفت: تجهیز مراکز تجمیعی در استان زنجان باعث می‌شود ترزیق واکسن افزایش یابد و تحقق این امر برای پیشگیری و کنترل از بیماری کرونا در استان زنجان خوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی صبح دوشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان بر لزوم تقویت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان زنجان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: باید نیروی انتظامی با رانندگانی که محدودیت‌های تردد را رعایت نمی‌کنند به جد برخورد کند.

استاندار زنجان به تجهیز مراکز تجمیعی در استان تاکید کرد و گفت: باید مشکل این مراکز به خوبی بررسی و حل شود تا خدمات درمانی به خوبی ارائه شود.

حقیقی با بیان اینکه تجهیز مراکز تجمیعی در استان زنجان باعث می‌شود ترزیق واکسن بالا رود و این برای استان خوب است، افزود: همه افراد باید مراقب باشند، زیرا در خصوص مسئله کرونا ویروس با جان انسان‌ها سر و کار داریم و نباید فردی به خود اجازه ایجاد مشکل دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه روند واکسیناسیون کووید – ۱۹ در استان زنجان به خوبی پیش می‌رود، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند امکانات مورد نیاز برای راه‌اندازی مراکز تجمعی واکسیناسیون را در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی استان قرار دهند.

وی با بیان اینکه این استان از نظر ترزیق واکسن مشکلی ندارد، ابراز داشت: در استان باید ترزیق واکسن با مدیریت و برنامه ریزی جلو رود تا رضایت مردم محقق شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: مبارزه با بیماری کرونا و برگزاری انتخابات سالم از وظایف و ماموریت‌های مهم مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان است و باید به این مهم بسیار توجه کنند.

حقیقی گفت: از مردم استان درخواست می‌شود برای کاهش و ریشه کنی کرونا همکاری لازم را کرده و بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا