شهرستان ها

توجه ویژه به صادرات در استان زنجان مورد تاکید است

زنجان-استاندار زنجان گفت: توجه ویژه به صادرات در استان زنجان مورد تاکید است و سوق دادن اقتصاد به سمت اقتصاد دیجیتال در استان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران در محل مرکز همایش‌های بین اللملی روزبه زنجان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی منادی حیات طیبه است، گفت: مبنای این امر استقلال است و باید استقلال کشورمان را در همه حوزه‌ها تقویت کنیم.

وی اظهار کرد: از ظرفیت‌های استانی استفاده لازم را باید داشته باشیم و با حفظ مسیر، افزایش تولید ناخالص ملی تحقق پیدا کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در آستانه برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان قرار داریم، گفت: از روح شهدا مدد می‌طلبم که در پایان شرمنده نباشم و با تمام توان کار خواهم کرد.

افشارچی با بیان اینکه زنجان بهترین جا برای سرمایه‌گذاری تبدیل شود، افزود: گره کارخانجات و واحدهای تولیدی باز شود و بازگردانی سرمایه‌های خوابیده به چرخه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: توجه ویژه به صادرات در استان مورد تاکید است و سوق دادن اقتصاد به سمت اقتصاد دیجیتال در استان تقویت شود.

استاندار زنجان افزود: باید اقتصاد دانش بنیان ارتقا پیدا کند و بسیاری از شاخص‌ها در دوره استانداری فتح الله حقیقی ارتقا یافت که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا