شهرستان ها

تیم‌های خوبی در گروه ب لیگ دسته دو کشور حضور دارند

کرج- سرمربی تیم شهدای رزکان با بیان اینکه تیم‌های خوبی در گروه ب لیگ دسته دو کشور حضور دارند، گفت: گروه سختی داریم ولی برای مدعی شدن و صعود به لیگ یک تلاش خواهیم کرد.

محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در ارتباط با شرایط این روزهای تیم گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم رفته رفته تیم به شرایط مسابقه نزدیک می‌شود و امیدوارم تا آغاز هفته اول با آمادگی کامل پا به مسابقات بگذاریم.

وی ادامه داد: بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شدند و ولی هنوز فصل نقل و انتقالات ادامه دارد و با جذب یک یا دو بازیکن دیگر تیم را برای مسابقات خواهیم بست.

کریمی به قرعه کشی مسابقات لیگ دو اشاره کرد و گفت: گروه ما سخت است و تیم‌های مدعی شاهین بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد و تیم تازه صعود کرده داماش گیلان حضور دارند ولی ما یک هدف داریم و باید مدعی باشیم تا بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم

سرمربی شهدای رزکان در پایان گفت: در لیگ دو تیم‌های بسیار خوبی حضور دارند و در فصل گذشته مشاهده شد که همه تیم‌ها با برنامه ریزی راهی مسابقات می‌شوند و تمام سعی ما این است که تیم شهدای رزکان البرز بتواند با کسب نتایج خوب باعث خوشحالی مردم استان شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا