شهرستان ها

حرکت تبلیغات اسلامی در مسیر جامعه پردازی و تمدن‌سازی است

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت:حرکت این سازمان در مسیر جامعه پردازی و تمدن سازی براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از حسنات انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و وجود چنین سازمانی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی سرمایه‌های اجتماعی مردمی فراوانی اعم از هیئت‌های مذهبی، هیئت‌های عزاداری، جامعه مداحان، مبلغان، مبلغات و غیره دارد، افزود: جامعه پردازی باید توسط نهادهای فرهنگی نظیر سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد و سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند گام به گام در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و جامعه پردازی عمل کند.

وی با عنوان اینکه سازمان تبلیغات طی سال‌های گذشته در مسیر جامعه پردازی گام برداشته است، افزود: مسجد جامعه پردازانه هیئت جامعه پردازانه و تبلیغ گفتمان ساز ایده‌هایی است که پیگیری می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه حرکت سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و در مسیر جامعه پردازی برای تحقق تمدن اسلامی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری است، افزود: وقتی پای اطلاع‌رسانی دینی به میدان می‌آید باید به مسائل مختلف توجه کنیم زیرا اکنون با نسل پنجم جنگ روبرو هستیم و در این جنگ با جنگ داده‌ها و اطلاعات، ادراکی و شناختی روبرو هستیم و دشمن در فکر قبضه افکار عمومی است.

حجت الاسلام شریف تبار تاکید کرد: از این رو برای مقابله با جنگ ادارکی و شناختی دشمن باید در میدان اطلاع رسانی دینی قوی‌تر عمل کنیم و باتوجه به مسائلی که در پاییز سال گذشته رو بودیم شاهد بودیم، تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

وی با گرامیداشت آغاز هفته اطلاع رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نامگذاری این هفته‌ها در واقع شروعی دوباره برای بازسازی سازمان رزم و جهاد تبیین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با عنوان اینکه باید در فرایند جامعه پردازی، مردم را پای کار بیاوریم، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در تمامی طرح‌ها از جمله غنی سازی اوقات فراغت گرفته تا طرح‌های ساحل و غیره نقش راهبری و پشتیبانی کننده دارد و اگر نقش راهبری را خوب انجام دهیم، می‌توان در تحقق جامعه پردازی و تبلیغ و تبیین عمومی گام برداشت زیرا طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید تبیین عمومی شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا