شهرستان ها

حرکت هیئت دولت در خوزستان از اندیمشک و دزفول آغاز می‌شود

اهواز- استاندار خوزستان با اشاره به دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در هفته آینده گفت: حرکت هیئت دولت از اندیمشک و دزفول آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز پنجشنبه در شورای اداری استان خوزستان بیان کرد: امروز در جلسه شورای اداری استان برنامه‌ریزی سفر هیئت دولت در هفته آینده را داشتیم و امیدواریم که با برنامه‌ریزی‌ها، اقدامات صورت گرفته و حرکت‌های مردمی که در استان شکل گرفته است، سفر پرباری برای استان باشد.

وی افزود: در این راستا متنفذان، بزرگان و سران عشایر و ایلات خوزستان پای کار هستند؛ مردم دزفول و اندیمشک که سفر رئیس جمهور به خوزستان از این دو شهر شروع می‌شود نیز پذیرای کاروان هیئت دولت خواهند بود.

استاندار خوزستان ادامه داد: پس از دزفول و اندیمشک حرکت هیئت دولت در شهرهای ایذه، شادگان، اهواز و سایر شهرهایی که در مسیر حرکت هیئت دولت است، ادامه خواهد داشت و سعی می‌کنیم اعضای هیئت دولت در عمده شهرهای استان حضور داشته باشند.

حسینی محراب اظهار کرد: امروز در شورای اداری تقسیم کار بین نمایندگان مجلس، خبرگان رهبری و کمیته‌های مردمی صورت گرفت تا بتوانیم نیازهای واقعی خوزستان را در قالب پروژه بیاوریم تا برای آنها بودجه تخصیص یابد و بعد از مصوب شدن به اجرا در بیاوریم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا