شهرستان ها

حضور اقوام و ادیان ایران امروز برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب است

ارومیه-نماینده مسیحیان آشوری و کلدانیان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اقوام و ادیان ایرانی همپای همه شهروندان با حضور پرشور برگ زرین دیگری به تاریخ انقلاب و نظام اضافه می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شارلی انویه تکیه به همراه کشیش کلیسای شرق آشور و جمعی از شهروندان مسیحی ارومیه با حضور در شعبه اخذ رأی در میدان انقلاب رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: این حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، پاسخ محکمی به یاوه گویان غربی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه همه ما به عنوان یک سرباز زیر سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات امروز، ادای وظیفه خواهیم کرد، افزود: ما ایرانیان مسیحی و مسلمان در کنار هم با عزت ایرانی در پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابیم.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این حضور پرشور نشانه تعامل اقوام و ادیان در ایران اسلامی است و ما مسیحیان نیز با رعایت حقوق شهروندی و آزادی کامل پا به پای برادران و خواهران مسلمان خود برگ زرین دیگری را در انتخابات امروز رقم خواهیم زد.

انویه گفت: شهدای انقلاب اسلامی داوطلبانه در جبهه‌های جنگ با دشمنان انقلاب و ایران اسلامی حضور یافته و آنان را شکست دادند و امروز ما می‌توانیم در این عرصه مهم و حساس تاریخی، راه آنان را ادامه داده بار دیگر دشمنان را شکست بدهیم.

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه نیز گفت: خوشحال هستم که یک بار دیگر توفیق شد تا در انتخابات شرکت کنم.

داریاووش عزیزیان افزود: حضور در انتخابات امروز، واجب ملی برای مردم ایران است و ملت می‌توانند با انتخاب خودشان برای پیشبرد اهداف کشور قدم بردارند.

وی اضافه کرد: هر ایرانی که این خاک را دوست دارد، امروز باید وظیفه خود بداند که پای صندوق‌های رأی آمده و انتخاب خود را انجام دهد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا