شهرستان ها

حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز نخبه قرآنی کشور در شهرستان دزفول

اهواز – مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز نخبه قرآنی از سراسر کشور در مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در شهرستان دزفول حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز شنبه ضمن دیدار با مسئولان ارشد شهرستان دزفول در راستای برگزاری مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان سراسر کشور اظهار کرد: برگزاری مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی موجب ایجاد فضایی قرآنی و معنوی در بین دانش آموزان خواهد شد و بدون شک مسابقات قرآن محل تبلور استعدادهای قرآنی نسل آینده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: شهرستان دزفول با توجه به ظرفیت‌های متعدد قرآنی و ولایی می‌تواند بهترین میزبان برای دانش آموزان نخبه قرآنی سراسر کشور باشد.

وی خبر داد: مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در دو بخش پسران و دختران و با مشارکت بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز نخبه قرآنی از ۱۵ استان کشور، ۱۴ – ۲۰ بهمن ماه در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

حمیدی نژاد با اشاره به اهمیت فعالیت‌های جانبی و تبیینی در این مسابقات عنوان کرد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و بازدید از ظرفیت‌های شهرستان دزفول و آشنایی با مفاخر استان از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه این مسابقات پیش بینی شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا