شهرستان ها

حضور در صحنه انتخابات راه دفاع از انقلاب است

دهلران-فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات راه دفاع از انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شاکرمی ظهر پنجشنبه در یادواره سرداران و ۳۰۷ شهید شهرستان دهلران با حضور فرماندار دهلران، امام جمعه و جمعی از مسئولان و خانواده شهدا، جانبازان و ایثار گران برگزار شد، اظهار کرد: ایام خرداد یادآور حماسه‌های ماندگاری است که نقطه عطف انقلاب است چرا که امام انقلاب را از خرداد شروع کرد

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: هنوز دور دانه‌های گران بهایی در دل خاک دهلران آرمیده است، آنانی که دشمنان را از خاک این دیار دور نگاه داشتند و امروز مردم ایلام را با مهران و دهلران و دشت عباس می‌شناسند، دشت عباسی که قدمگاه حاج قاسم و یاران وی است.

وی بیان کرد: انقلابی با مجاهدت امام و همراهی ملت شکل گرفت و همین سبب شد که بعثت مجددی شکل بگیرد و درواقع انقلاب به رهبری امام (ه) انسان‌ها را از تحجر مدرن نجات داد.

شاکرمی تصریح کرد: امام (ره) در مقابل دشمنان ایستاد و به ما عزت داد امام (ه) صحنه‌ها را به خوبی می‌شناخت در همه صحنه‌ها در کنار مردم بود و امروز رهبر انقلاب در وسط میدان است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات حفظ میراث امام و شهدا است، گفت: راهبردهای امام (ه) امروز حرف برای گفتن دارد، همه می‌بینیم که امروز رژیم صهیونیستی تنها است و ۹۰ درصد فعالیت اقتصادی این رژیم که در بستر دریا است توان و جایگاهی ندارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق و انتخاب اصلح باعث نا امیدی دشمن است، چرا که دنیا چشم به این انتخابات دوخته است و عده‌ای به دنبال مأیوس کردن مردم و عدم مشارکت آنها در انتخابات هستند.

شاکرمی تصریح کرد: راه دفاع از انقلاب حضور در صحنه است، چرا که حادثه انقلاب اسلامی مثل حادثه عاشوراست کم در مقابل زیاد است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ما از نقطه صفر به نقطه برابری با قدرت‌های بین المللی رسیدیم، پس بدون شک در این صحنه نیز هم می‌توانیم موفق عمل کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا