شهرستان ها

خسارت ۲۵ میلیاردی بارندگی در هرمزگان و فوت نیروی شرکت برق

بندرعباس – مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: به علت بارندگی‌های روزهای اخیر در هرمزگان، تاکنون ۲۵ میلیارد ریال به زیرساخت‌های استان خسارت وارد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد حسن زاده یکشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت‌های بارندگی‌های اخیر عمده این خسارت‌ها را در بخش‌های راه، تأسیسات آب و برق عنوان کرد و گفت: نزدیک به ۳۸۰ کیلومتر راه روستایی در استان بویژه در میناب و حاجی آباد و یک دهنه پل در بخش مرکزی سیریک تخریب شده است.

وی در خصوص خسارت به تأسیسات آب و برق هم گفت: خسارت‌های وارد شده به تأسیسات برق عمدتاً در میناب و بشاگرد بوده است و تخریب، آب بردگی لوله‌های آب شرب و آبشخورر دام نیز عمدتاً در شهرستان‌های میناب، بشاگرد و حاجی آباد رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از فوت یک مأمور شرکت برق بندرعباس خبر داد و افزود: وی در حین انجام مأموریت و رفع قطعی برق در بخش شمیل بندرعباس جان خود را از دست داد.

راه‌های برخی روستاها هم به گفته مهرداد حسن زاده مسدود شده و اکنون به علت طغیان رودخانه کُر راه ارتباطی دشت کوران بخش فین مسدود است.

وی گفت: راه روستایی گوهران در شهرستان بشاگرد نیز به علت طغیان رودخانه گابریک مسدود است و پس از پس از فروکش کردن آب رودخانه‌ها، مسیرهای مسدود شده بازگشایی می‌شوند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا