شهرستان ها

راه‌اندازی ۲۵۰ آشپزخانه اطعام حسینی/ توزیع یک میلیون پرس غذا

اهواز – مدیرکل کمیته امداد خوزستان از اجرای مرحله دیگری از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در ماه محرم و صفر در برنامه “اطعام و احسان حسینی” با راه‌اندازی ۲۵۰ آشپزخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه محرم و صفر ۲۵۰ آشپزخانه در قالب پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری مسئول دفتر نماینده ولایت فقیه در خوزستان، مسئول فرهنگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و فرمانده ناحیه امام علی (ع) در سراسر استان خوزستان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: آشپزخانه‌های راه اندازی شده تا پایان ماه محرم و صفر با هدف اطعام به نیازمندان فعالیت داشته و پیش بینی می‌شود در این ایام بیش از یک میلیون پرس غذا طبخ و توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه علاوه بر طبخ و توزیع غذا بسته‌های معیشتی (سبد کالاهای اساسی و ضروری) تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود، تصریح کرد: بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری، سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی در ماه محرم ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و یک میلیون پُرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام حسینی طبخ و بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

شیبه با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مراحل طبخ غذا ادامه داد: نیازمندان در ماه محرم با مشارکت خیران از سفره‌ای با برکت تر از سفره امام حسین (ع) بهره مند می‌شوند.

وی با اشاره به پای کار آمدن همه دلسوزان نظام در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری برای اجرای مرحله اول پویش ایران همدل بیان کرد: رزمایش ایران همدل بزرگترین پویش ایران است که در این مرحله با شعار “اطعام حسینی و احسان حسینی” به نیازمندان خدمات رسانی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان عنوان کرد: در نقاط صعب العبور و فاقد امکانات طبخ غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب احسان حسینی به صورت توزیع بسته‌های ارزاق اجرا می‌شود؛ بسته‌های معیشتی نیز شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، رب گوجه و قند و شکر هستند.

شیبه یادآور شد: مردم نیکوکار و علاقمند می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #۸۸۷۷* و #۱۲* در این امر خیر شرکت کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا