شهرستان ها

رسالت اندیشمندان در عرصه جهاد تبیین مقابله با تحریف است

کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: رسالت اندیشمندان در عرصه جهاد تبیین مقابله با تحریف است که باید در ایام ماه محرم و صفر به خوبی به آن پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری صبح دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی به مناسبت ایام ماه محرم و صفر که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور که بیش از هر زمان دیگری مورد همجه دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته و از هر فرصتی برای تحریف عقاید اسلامی استفاده می‌کنند، تبیین فلسفه قیام عاشورا بویژه برای نسل جوان ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: در نگاهی گذرا به وقایع کشورهای اسلامی به خوبی می‌توان رد پای جریانات انحرافی را مشاهده کرد. در این راستا مسئولان بویژه اندیشمندان باید برای رفع این فتنه‌ها و روشن کردن افکار عمومی برنامه ریزی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: رسالت اندیشمندان در عرصه جهاد تبیین مقابله با تحریف است که باید در ایام ماه محرم و صفر به خوبی به آن پرداخته شود.

وی خاطر نشان کرد: جهاد تبیین در راستای تقویت بنیه دینی و ایمانی مردم برای ترویج ارزش‌های دینی در جامعه ضرورتی انکارناپذیر است که باید بیش از پیش در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به آن توجه شود.

ولی‌پوری از مسئولان دستگاه‌های مرتبط فرهنگی و اجتماعی خواست با ورود جدی به عرصه تبیین و تولید محتواهای مرتبط به این مهم جامه عمل بپوشانند.

به گفته وی نقش شهرداری‌ها در راستای فضاسازی‌های شهری، استفاده از تریبون‌های جمعه و جماعات، هیئت‌های فرهنگی و مذهبی در این عرصه بسیار خطیر است که باید از هم اکنون برای آن برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا