شهرستان ها

فعالیت ۲۸ پایگاه امداد و نجات جاده ای در کردستان

سنندج- مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان از فعالیت ۲۸ پایگاه امداد و نجات جاده ای در سطح استان در قالب طرح زمستانی خبر داد.

پیام جلالی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده در کردستان مشغول به فعالیت هستند که در ایام مختلف سال در پایگاه‌های امداد جاده‌ای به خدمت رسانی می‌پردازند.

وی افزود: طرح امداد زمستانی نیز تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد و در مجموع ۲۸ پایگاه ثابت، موقت، پشتیبان، امداد هوایی و تیم واکنش سریع در سطح استان در قالب این طرح سازماندهی شده اند.

جلالی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح علاوه بر امکانات و تجهیزات اسکان اضطراری، یک فروند بالگرد نیز برای شرایط ویژه در حالت آماده باش است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: در این طرح همچنین ۴۰ دستگاه آمبولانس، خودروی پیشرفته نجات، خودروی چند منظوره آرگو و خودروی کمک دار جهت امداد رسانی و فعالیت در شرایط اضطراری در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: به شهروندان توصیه می‌شود که قبل از سفر زمستانی از وضعیت خودرو، آب و هوا و جاده مطلع شوند و در صورت هرگونه حادثه احتمالی یا گرفتار شدن در برف و کولاک با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا