شهرستان ها

لزوم ترویج فرهنگ نماز بین دانش آموزان خوزستان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان خوزستانی گفت: بسترسازی برای انتقال مفاهیم و آموزه‌های تربیتی به نسل جدید اولویت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم حسینی زاده پیش از ظهر امروز دوشنبه در آئین جشن تکلیف دانش آموزان دختر در شهرستان اهواز ضمن تاکید بر نقش گفتمان سازی دینی و تربیتی در سطح جامعه بیان کرد: ۶۳ هزار دانش آموز خوزستانی در سراسر خوزستان در جشن‌های تکلیف دانش آموزی شرکت می‌کنند و بی شک برگزاری این برنامه‌ها گام مهمی در راستای تحقق ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین است.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان اضافه کرد: برگزاری جشن‌های تکلیف دانش آموزی با حضور ۳۸ هزار دانش آموز دختر و ۲۵ هزار دانش آموز پسر، برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای مربیان پرورشی و همچنین برگزاری جشنواره‌های مختلف قرآن، عترت و نماز در سطح مناطق و نواحی استان از جمله برنامه‌های این معاونت آموزش و پرورش خوزستان برای ترویج فرهنگ نماز است.

حسینی زاده گفت: ایجاد بستر برای انتقال اثربخش و نظام مند آموزه‌ها و مفاهیم تربیتی و دینی به دانش آموزان و تربیت نسلی فاطمی و علوی مهمترین اولویت مجموعه تعلیم و تربیت کشور است و به تبع آن آموزش و پرورش خوزستان از همه ظرفیت‌های خود برای بسط و گسترش فرهنگ نماز استفاده خواهد کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا