شهرستان ها

متخلفان آرد و نان در انتظار برخورد قاطع تعزیرات کرمانشاه باشند

کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: متخلفان آرد و نان در انتظار برخورد قاطع تعزیرات حکومتی این استان باشند.

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با نانوایی‌هایی که گران‌فروشی، کم فروشی، تعطیلی غیرمجاز و فروش آرد در خارج از شبکه توزیع آرد را انجام دهند، برخورد قانونی می‌کند.

وی افزود: برخورد با نانوایی‌های متخلف در مرحله نخست شامل جریمه نقدی و در صورت تکرار تخلف قطع سهمیه، تعطیلی واحد نانوایی، نصب پلاکارد و باطل شدن پروانه کسب نانوایی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: از یک فروردین ماه ۱۴۰۰ تا ۲۸ تیر ۴۵۳ پرونده تخلف واحدهای نانوایی در تعزیرات حکومتی این استان بررسی شده است.

وی ادامه داد: از ۴۵۳ پرونده مربوط به تخلف نانوایی‌ها، ۳۲ پرونده مربوط به عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده و سایر پرونده‌ها شامل کم فروشی، گران فروشی و فروش آرد در خارج از شبکه توزیع آرد بوده است.

شاهی خاطرنشان کرد: پرونده‌های مربوط به عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۶۰۰ هزار تومان و دیگر پرونده‌های کم فروشی، گران فروشی و فروش آرد در خارج از شبکه توزیع آرد ۴۰ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۶۱۹ تومان جریمه نقدی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: مردم در صورت مشاهده تخلف و گران فروشی در نانوایی‌ها می‌توانند در سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ شکایت خود را ثبت کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا