شهرستان ها

نقش ویژه هادیان سیاسی در هدایت مردم برای انتخاب اصلح

رشت- معاون سیاسی سپاه با اشاره به نقش مهم هادیان سیاسی در انتخاب اصلح مردم، گفت: ملتی که می‌خواهد تمدن سازی کند، فشارها زیادی را متحمل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله جوانی پیش از ظهر چهارشنبه در یک همایش سیاسی در رشت با بیان اینکه هادیان سیاسی باید با تحلیل‌های درست حرکت یاران ولایت را در مسیر انقلاب با تقویت انگیزه و روحیه شتاب دهند، اظهار کرد: انقلاب به سمت قله‌های آرمانی که امام خمینی ترسیم کرده بودند حرکت می‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب جبهه استکبار را در حوزه نظامی و اقتدار ناکارآمد کرده و در جبهه‌هایی نیز استکبار خیال می‌کند که می‌تواند با تلاش وضعیت را تغییر دهد لذا باید روی این نقاط تمرکز کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست در برابر قدرت جبهه مقاومت و انقلاب کاملاً ناتوان هستند، اضافه کرد: به برکت انقلاب، درایت رهبری و مجاهدت‌های خاموش و غیر خاموش، جبهه حق در قدرت بالا قرار گرفته و دشمن را ناکارآمد کرده است.

سردار جوانی با بیان اینکه دشمنان در حوزه جنگ شناختی، ادراکی، جنگ نرم و عملیات روانی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین میدان‌های عملکرد دشمن، عرصه انتخابات است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان به این انتخابات به دیده فرصت نگاه می‌کنند و برای آن طرح و سناریو سازی کردند لذا باید در صدد مقابله با آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های جاسوسی و سرویس‌های بیگانه از مدت‌ها قبل در تلاش هستند انتخابات پایان خرداد ۱۴۰۰ بی رونق برگزار شود، افزود: این بی رونقی برای تشدید تحریم‌ها، مطالبات بیشتر برای امتیاز گیری و اخلال امنیتی مؤثر است.

سردار جوانی با تاکید بر ضرورت ورود افراد مؤثر و صاحب سخن نافذ جهت افزایش مشارکت در انتخابات، بیان کرد: وظیفه اصحاب سخن و رسانه این است که وارد این عرصه شوند و با اقدامات دشمن مقابله کند.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به تحریم کنندگان انتخابات، گفت: امروزه افرادی که زمانی قدرت را در اختیار داشتند مردم را به تحریم انتخابات دعوت می‌کنند و از این جهت فضا بسیار پیچیده است و باید این صحنه را صحنه نبرد حق و باطل بدانیم.

وی برگزاری انتخابات امن، مشارکت بالای ۵۰ درصد و انتخاب شخص اصلح را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: دشمن می‌داند که اگر نظام اسلامی بتواند با یک دولت مردمی مشکلات را حل کند دیگر کاری از آنها ساخته نیست.

سردار جوانی با تاکید بر ضرورت تمرکز بر امیدآفرینی، اضافه کرد: امید به آینده در پرتو مشارکت حداکثری برای انتخاب یک شخص اصلح باید مورد توجه باشد.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه در انتخابات باید سوم خرداد دیگری را رقم بزنیم، افزود: ملتی که می‌خواهد تمدن سازی کند، فشارها زیادی را متحمل می‌شود و هادیان سیاسی باید در چنین شرایطی با مجاهدت شبانه روزی مردم را راهنمایی کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا