شهرستان ها

گروگان ۲۰ ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت

زاهدان- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان گروگان ۲۰ ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرتضی جوکار در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی دردیماه سال جاری، در یکی از محلات شهرستان دلگان، بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: با حضور پلیس در محل واقعه مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس جوانی ۲۰ ساله را با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ ربوده و از محل متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی با پدر این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

جوکار تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

وی گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این گروگان شناسایی، فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگان گیری که قبل از حضور مأموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه گروگان، صحیح و سالم تحویل خانواده شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان گروگان ۲۰ ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا