شهرستان ها

۱۶ مجتمع خدماتی خراسان شمالی به مسافران خدمات رسانی می‌کنند

بجنورد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی این استان طی اجرای طرح تابستانی به مسافران خدمات رسانی می کنند.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تابستانی و ارتقای وضعیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی، نظارت بر این اماکن تشدید یافته است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی ادامه داد: نمازخانه‌ها، جایگاه‌های سوخت، سرویس‌های بهداشتی و تمامی عناصر مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان توسط اعضای کمیته ویژه نظارت شامل اداره‌های کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علوم پزشکی، استانداری و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مورد بازدید قرار گرفته است.

وی با تاکید بر بازدید دوره‌ای و مستمر از مجتمع‌های خدماتی رفاهی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده نواقص، موارد به شکل تفکیک شده به بهره بردار اعلام می‌شود که باید در مهلت تعیین شده نسبت به رفع نواقص اقدام کند.

مشتری ادامه داد: مسافران و کاربران جاده‌ای در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی مراتب را از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ گزارش دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا