شهرستان ها

۱۷۰۰ یادواره توسط پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج زنجان برگزار شد

زنجان-فرمانده سپاه استان زنجان گفت: تاکنون ۱۷۰۰ یادواره توسط پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج استان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سپاه استان زنجان، بر لزوم تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در استان زنجان تاکید کرد و گفت: برگزاری کنگره شهدا یکی از ابزارهای مهم برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی از برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید طی ۶ آبان ماه سال جاری در مصلای زنجان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم ساعت ۸.۳۰ در محل مصلی خاتم الانبیای شهر زنجان شروع می‌شود.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان زنجان انجام شده است.

کرمی از برگزاری یک هزار و ۷۰۰ یادواره توسط پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج خبرداد و تاکید کرد: ۵۰۰ یادواره شهدا آبروی محله نیز به منظور مقدمات کنگره ۳۵۳۵ شهید استان برگزار شده است.

وی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نظامی این کنگره از فردا در مصلی خاتم‌الانبیای زنجان خبر داد و ابراز داشت: سخنران ویژه این اجلاسیه سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه این مراسم با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مردم زنجان برگزار می‌شود، گفت: میهمانانی از سایر استان‌ها و همچنین فرمانده ان دوران دفاع مقدس و مسئولان نیروهای مسلح کشور در این کنگره حضور دارند.

کرمی با اشاره به نقش پررنگ رسانه و اینکه امروز رسانه‌ها سنگردار جنگ نرم هستند، افزود: ۵ هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان زنجان ساخته و تحویل داده شده و چندین جهیزیه نیز به نوعروسان اهدا شده است.

وی یاد آورشد: پیام مقام معظم رهبری در اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ارائه خواهد شد و برنامه‌های مختلفی برای روز اجلاسیه پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا