شهرستان ها

۴ اثر نمایشی در بیجار به روی صحنه رفت

بیجار- در دومین روز از سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی کردستان در بیجار چهار اثر نمایشی به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر کردستان ظهر جمعه در شهر بیجار با اجرای آثار نمایشی هنرمندانی از شهرهای مختلف استان مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

امروز دومین روز از آغاز برگزاری این جشنواره در بیجار است که در راستای آن چهار اثر نمایشی با حضور داوران جشنواره در سالن‌های پلاتو شماره یک و دو اجرا شد.

سومین اجرای سی و چهارمین جشنواره تئاتر کردستان با نمایش «بیر» به نویسندگی راشد کریمی و کارگردانی کیوان آذرخش از سنندج با حضور داوران اجرا شد.

کارگردان اجرای نمایش «بیر» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایش بیر به نویسندگی راشد کریمی امروز به روی صحنه رفت و خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

کیوان آذرخش افزود: نمایش «بیر» روایت دو شخصیت خیالی و واقعی است که شخصیت اصلی تسلط بر شخصیت‌های دیگر دارد و در ادامه روایت سختی‌های که به افراد وارد شده است بیان می‌شود.
وی در ادامه به میزان استقبال مردم از سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه استقبال از اجراها بسیار خوب بوده و در این جشنواره شاهد حضور اجراهایی با کیفت و سطح بالا هستیم.

آذرخش عنوان کرد: انتظار می‌رود با اجرای این جشنواره‌ها بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر هنر تئاتر باشیم.

در ادامه این جشنواره نمایش «تونل» به نویسندگی فارس باقری و کارگردانی محمد سلیمی از شهرستان دیواندره به روی صحنه رفت.

گفتنی است؛ جلسات نقد و بررسی نمایش‌های اجرا شده در سالن کنفرانس مجتمع امیرنظام گروسی با حضور منتقدین غلامرضا همتیان، شهرام میرزایی، صابر دلبینا و سایر هنر دوستان برگزار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا