شهرستان ها

مردم با مشارکت در انتخابات حافظ امنیت کشور و خون شهدا خواهند بود

سنندج_امام جمعه موقت سنندج گفت: شرکت پرشور در انتخابات، وظیفه همه است و مردم با مشارکت گسترده در این رویداد سیاسی، حافظ امنیت کشور و پاسداری خون شهدا خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید احسن حسینی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج با اشاره به ویژگی‌های برادران دینی رسول خداوند اظهار کرد: برادران دینی همواره راه رسول خداوند را در پیش می‌گیرند و با ایمان و تقوای الهی قدم بر می‌دارند.

وی داشتن توحید، مرید خدا، مسلح به اسلام، دارای اخلاق و اهل زکات، پاکدامن و مزین به رفتار و گفتار حق را از دیگر ویژگی برادرات دینی دانست و بیان کرد: اینها ویژگی‌هایی است که رسول خدا برای یک برادر دینی بیان کرده اند.

امام جمعه موقت سنندج خواستار مشارکت پرشور در انتخابات شد و بیان کرد: درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری همه ما باید در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت کنیم.

ماموستا حسینی اذعان کرد: شرکت پرشور در انتخابات، وظیفه همه است و مردم با مشارکت گسترده در این رویداد سیاسی، حافظ امنیت کشور و پاسداری خون شهدا خواهند بود.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان، نامزدهای اصلح را به مردم معرفی می‌کند و مردم هم باید به کسی رأی بدهند که مانند رئیس جمهور شهید، قدرت را برای خدمت به کشور بکار می‌برد.

خطیب جمعه موقت سنندج خواستار تلاش جهادی رئیس جمهور منتخب برای خدمت به مردم تشد و افزود: رئیس قوه مجریه آینده باید از نزدیک مشکلات طبقات ضعیف و محروم را پیگیری و رسیدگی کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا