شهرستان ها

آب در مناطق دارای تنش میناب به زودی پایدار خواهد شد

بندرعباس- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از پیگیری این شرکت برای بهبود وضعیت آب مناطقی از شهرستان میناب و تصمیمات لازم برای حل آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه برای حل این مشکل معاون بهره برداری به همراه مدیران و کارشناسان این مجموعه از نزدیک وضعیت آب مناطق دارای مشکل آبی میناب را بررسی کردند، گفت: پس از این بازدید تصمیماتی در خصوص بهبود وضعیت آب مجتمع زهوکی و خط کناره میناب و بندزرک اتخاذ شد.

وی ادامه داد: در نشستی که به این منظور برگزار شد پیش بینی لازم برای تجهیز و وارد مدار شدن سه حلقه چاه و نصب پمپ‌های مورد نیاز و اجرای خطوط انتقال آب با هدف بهبود وضعیت آب مناطق مختلف میناب صورت گرفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان ابراز امیدواری کرد: با این اقدامات، وضعیت آب مناطقی از این شهرستان که دچار کم آبی هستند طی روزهای آتی مرتفع خواهد شد.

حمزه پور در عین حال با اشاره به فرا رسیدن ماه‌های گرم سال و افزایش مصرف آب، مصرف بهینه آب را مورد تاکید قرار داد و از مردم خواست، از استفاده‌ی آب شرب برای آبیاری فضای سبز خودداری کنند تا شاهد وضعیت آب پایدار در این شهرستان باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا