دانش و فناوری

۳ تا از بهترین پاوربانک ها برای لپ تاپ با بیشترین زمان شارژدهی

شاید جالب باشد بدانید لپ‌تاپ‌ها نیز پاوربانک‌های مخصوص به خود را دارند؛ البته این پاوربانک‌ها با آن‌هایی که بسیاری از کاربران در اختیار دارند یکسان نیست. پاوربانک‌های مخصوص لپ‌تاپ ویژگی‌های مهمی چون توان بالای شارژ، ظرفیت بالاتر از حد معمول و استانداردهای مربوط به شارژ ایمن و بهینه را با خود یدک می‌کشند. در ادامه مطلب بهترین پاوربانک ها برای لپ تاپ را به‌ شما معرفی خواهیم کرد. لپ‌تاپ‌های حاضر در این لیست با لپ‌تاپ‌های ویندوزی و مک سازگاری دارند.

انکر PowerCore 26K مدل ۷۳۷

۳ تا از بهترین پاوربانک ها برای لپ تاپ با بیشترین زمان شارژدهی

انکر در کنار تولید پاوربانک‌های عادی، نوع خاصی از این دسته محصولات را برای لپ‌تاپ‌ها نیز تولید کرده است. انکر PowerCore 26K مدل ۷۳۷ یکی از بهترین پاوربانک ها برای لپ تاپ محسوب می‌شود. این پاوربانک چند ویژگی مطرح دارد که باعث می‌شود آن‌ را یکی از بهترین انتخاب‌های موجود تلقی کنیم. ظرفیت باتری این پاوربانک انکر به ۲۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد و ازاین‌رو وزن و ابعاد این گجت در مقایسه با سایر پاوربانک‌ها بیشتر به‌نظر می‌رسد؛ اما به‌لطف این ظرفیت بالا، می‌توانید لپ‌تاپ خود را به‌خوبی شارژ کنید. علاوه‌براین، پاوربانک لپ‌تاپ انکر از فناوری شارژ سریع سیمی با توان ۶۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند. این ویژگی سبب می‌شود باتری لپ‌تاپ با سرعت بیشتری شارژ‌ شود. انکر از پورت‌های متنوع و باتری‌های ساخت LG در این پاوربانک استفاده کرده تا بیشترین کارایی را در اختیار کاربران قرار دهد.

باسئوس Blade

بهترین پاوربانک ها برای لپ تاپ

یکی دیگر از بهترین پاوربانک ها برای لپ تاپ از برند باسئوس است و Blade نام دارد. ویژگی اصلی این پاوربانک، توان بالای شارژ آن است. به‌گفته باسئوس، پاوربانک Blade از توان شارژ ۱۰۰ واتی برخوردار شده و به‌همین‌واسطه توانایی شارژ لپ‌تاپ با سرعت بسیار بالا را دارد؛ بنابراین اگر سرعت شارژ‌ دستگاه را در اولویت دارید، این پاوربانک می‌تواند رضایت‌تان را به خود جلب کند. باسئوس Blade باتری با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت را با خود یدک می‌کشد؛ اما باوجوداین ابعاد چندان بزرگی ندارد و وزن آن همچنان مناسب است. باسئوس هم‌زمان دو پورت USB-C و دو پورت USB-A را در این محصول گنجانده تا از آن برای شارژ دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.

روموس PEA40 Pro

سومین مدل از فهرست بهترین پاوربانک ها برای لپ تاپ نیز از برند روموس، مدل PEA40 Pro این برند انتخاب شده است. روموس به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان پاوربانک به نیاز کاربران لپ‌تاپ نیز اهمیت داده و ازاین‌رو، مدلی مخصوص لپ‌تاپ‌ها را هم در سبد محصولاتش قرار داده است. یکی از جذاب‌ترین مشخصه‌های این پاوربانک روموس، باتری غول‌پیکر ۴۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن محسوب می‌شود. این ظرفیت باتری امکان شارژ کامل لپ‌تاپ را فراهم می‌کند. روموس ویژگی شارژ ۶۵ واتی، نشانگر دیجیتالی درصد شارژ و پورت‌های متنوع را هم در این پاوربانک گنجانده تا با یکی از کامل‌ترین و بهترین پاوربانک ها برای لپ تاپ سروکار داشته باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا