سیاسی

سپاه هیچ جانبداری از نامزدهای انتخابات نمی‌کند

سردار شریف:

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه سپاه به‌دنبال مشارکت انبوه، امنیت و سلامت انتخابات است، گفت: سپاه هیچ جانبداری از نامزدهای انتخابات نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه در گفت‌وگویی، درباره اینکه برخی از کاندیدای انتخابات خود را منتسب به سپاه می‌دانند، اظهار داشت: این موضوع بارها و بارها توسط فرمانده کل سپاه و نماینده ولی‌فقیه در سپاه اعلام شده که همه کسانی که از شورای نگهبان تاییدیه حضور در میدان را گرفتند برای سپاه محترم هستند و سپاه نه به نفع آن‌ها و نه علیه آن‌ها هیچ کاری صورت نخواهد داد.

سردار شریف گفت: ما به‌دنبال مشارکت انبوه، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات هستیم و ان‌شاءالله با بیاناتی که خود نامزدها دارند رقابت هم شکل خواهد گرفت.

وی گفت: من همین جا اعلام می‌کنم ضمن اینکه ما هیچ جانبداری از نامزدها نداریم و هر رئیس جمهوری به فضل الهی با رأی مردم انتخاب شود، سپاه مثل دولت‌های قبلی که در این راه امتحان داده و تجربه کردند هم سیاستمداران ما و اداره کنندگان کشور هر دولتی سر کارآمده و رأی مردم را داشته سپاه و بسیج برای تحقق اهداف آن‌ها کمک کردند، از این به بعد هم همین خواهد بود و به فضل الهی از این مرحله هم عبور خواهیم کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا