شهرستان ها

 اطراف آزادراه تهران – کرج پروژه‌های تفرجگاهی ایجاد می‌شود

البرز – استاندار البرز گفت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پروژه‌های عمرانی با موضوع راه‌اندازی نقاط گردشگری در بالا و پایین آزادراه تهران – کرج آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر جمعه در بازدید از طرح‌های آبخیز داری و رودخانه کرج با بیان اینکه موضوعاتی در خصوص زیرساخت‌های عمرانی در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: حوضچه‌های متعددی توسط آب منطقه‌ای البرز پیش بینی شده که اصلاح و مرمت و بازسازی آنها مد نظر قرار دارد.

وی ادامه داد: تکمیل رینگ شبکه آبرسانی استان در خصوص تأمین آب شرب البرز و میزان اعتبارات و زمانی که نیاز دارد در دستور کار قرار گرفت.

استاندار البرز تصریح کرد: با حضور شهرداران، فرمانداران و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج و فردیس نقاط تفرجگاهی کنار رودخانه مورد بازدید قرار گرفت و برای این منظور برنامه ریزی شد.

وی خاطرنشان کرد: در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پروژه‌های عمرانی با موضوع راه اندازی نقاط گردشگری و زیباسازی این منطقه در بالا و پایین آزادراه تهران – کرج آغاز خواهد شد.

زیباسازی شهرهای البرز در دستور کار قرار گرفت

عبداللهی گفت: باید از ظرفیت‌های طبیعی استان برای جذب گردشگر و همچنین سرمایه‌گذاری در این راستا بهره برداری کنیم.

وی افزود: تدابیری اتخاذ می‌شود که جلوه‌های بصری شهر برای افزایش کیفیت زندگی مردم استان و ایجاد بسترهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و جذب گردشگران ایجاد و تقویت شود.

استاندار البرز متذکر شد: اکنون این اراده بین مسئولان استان وجود دارد و به طور قطع گام بزرگی در این مسیر برمی‌داریم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا