شهرستان ها

ایثار وشهادت مولفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی است

سیمرغ- فرمانده سپاه کربلا، ایثار و شهادت را مولفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: یادواره های شهید نیز از دیگر مولفه های قدرت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی عصر پنجشنبه در یادواره سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان سیمرغ با محوریت سرلشگر شهید احمد کشوری با بیان اینکه باید از خانواده‌های شهید درس و الگو بگیریم اظهار داشت: لازمه شهیدبودن، شهید شدن است.

وی با اشاره به درپیش بودن شهادت سردار شهید سلیمانی، شهادت بهترین نشان لیاقت برای ایشان دانست و گفت: امروز ایران تنها کشوری است که رهبر و مسئولان آن از جنگ نظامی هراسی ندارند.

وی با عنوان اینکه برخی از مؤلفه‌های قدرت در دنیا توسط ایران جابجا شده است، افزود: دین باوری و اعتقاد به ایثار و شهادت مؤلفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی است و باید الگوهای خود را به نسل سوم جامعه منتقل کنیم.

سردار مسلمی یادواره‌های شهدا را قدرت نظام جمهوری برشمرد و گفت: قدرت نظام اسلامی به واسطه اعتقاد به ایثار و شهادت و داشتن جوانان ولایی است که در ذهن و قلبشان به ولایت باور دارند.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: هرجا از حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی عقب ماندیم به خاطر دورشدن از مؤلفه‌های مهم بوده است.

وی با بیان اینکه هرکسی که دغدغه انقلاب را داشته باشند، بسیجی هستند، افزود: دشمن به خوبی دریافت اگر بخواهد انقلاب را به زانو درآورد باید برخی از ویژگی‌های شهدا را از بین برد و عشق به انقلاب و اسلام از ویژگی‌های برجسته شهیدان بوده است.

سردار مسلمی گفت: به فرمایش شهید سلیمانی، ایران اسلامی به برکت اتکا به قدرت ناب محمدی توانست همه توطئه‌ها را شکست دهد زیرا کسی که عالم به زمان باشد، فریب دشمن را نمی‌خورد.

وی ادامه داد: مکتب حاج قاسم جدای از مکتب عاشورا نیست و از درون مکتب عاشورا، مکتب حاج قاسم شکل گرفته است و اگر کسی مکتب عاشورا با بپذیرد از چیزی نمی ترسد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا