شهرستان ها

خبرنگاران سفیران آگاهی و دانایی هستند

رشت- مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خبرنگار شخصیتی جریان ساز و فرهنگ ساز است، گفت: خبرنگاران سفیران آگاهی و دانایی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از اصحاب رسانه استان گیلان با اشاره به عظمت کار خبرنگاران، بیان کرد: در قرآن کریم به قلم قسم یاد شده چرا که نوشته‌ها قداست دارند و در طول تاریخ مهم و تأثیرگذار بوده‌اند.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خبرنگاری تنها یک شغل نیست بلکه رسالت است، افزود: قلم اسلحه و خبرنگار مجاهد میدان نبرد رسانه است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری تعهد و تخصص است، اضافه کرد: کار خبرنگاری عشق و هنر می‌خواهد زیرا خبرنگاران در هر شرایطی به عشق خدا و مردم وظیفه اطلاع رسانی خود را انجام می‌دهند.

محمدی با بیان اینکه هر چقدر رسانه قدرتمند باشد آن کشور نیز قدرتمند خواهد بود، گفت: خبرنگار شخصیتی جریان ساز و فرهنگ ساز است لذا خبرنگاران سفیر آگاهی و دانایی هستند.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه انعکاس خدمات مسئولان توسط رسانه‌ها اقدامی ارزشمند است، تصریح کرد: انعکاس هنرمندانه و مسئولانه اقدامات مسئولان نظام بر عهده خبرنگاران است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا