شهرستان ها

نماز جمعه قرارگاه دینی و فرهنگی در جامعه اسلامی است

ایلام-امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه نماز جمعه قرارگاه دینی و فرهنگی در جامعه اسلامی است، گفت: حماسه نهم دی ماه جلوه ولایت مداری ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر سه شنبه در آیین معارفه امام جمعه شهرستان بدره در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: نماز جمعه یکی از پایگاه‌هایی است که جزو لاینفک مکتب دینی ماست و قرارگاه و پایگاه معنوی در جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

وی گفت: امروز که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در تهاجم فرهنگی به دنبال ضربه زدن به ارزش‌ها و باورهای دینی ما هستند، در هر شهرستان و منطقه‌ای، فرمانده ای نیاز است که هماهنگی لازم را در بین نیروهایی که دغدغه فرهنگی و دینی دارند را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه امام جمعه زبان گویای مردم است و ارتقا معنویت و بصیرت مردم تلاش می‌کند و پیگیر مطالبات مردم است، یادآور شد: حجت الاسلام دیناری به لحاظ علمی و حوزوی در سطوح بالای علمی قرار دارند و امید است که با تلاش و همت ایشان، با روحیه انقلابی زمینه‌های لازم را برای وحدت هر چه بیشتر در میان مردم و مسولان شهرستان فراهم کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: مردم ما، مردمی هستند که شایستگی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب به خوبی نشان داده‌اند و در طول تاریخ چنین مدافعانی در دفاع از مکتب تشیع وجود نداشته است‌

امام جمعه ایلام تصریح کرد: در انقلاب اسلامی فراز و فرودهای زیادی داشتیم که شاید خطرناک‌ترین آنها فتنه ۸۸ بود، اگر نقش مقام معظم رهبری در تبیین فتنه و حضور و پشتیبانی مردم نقش مهمی در خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نبود، معلوم نبود دشمنان چه نقشه‌های سونی را اجرا می‌کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: مردم ما وقتی فهمیدند که این جریان حق نیست و باطل است، صف خود را فتنه گران جدا کرده و حماسه بزرگ نهم دی را رقم زدند، دادند و آب رحمانی بر این آتش فتنه که دشمن برپا کرده بود فرود آمد.

نماینده ولی فقیه در استان با حضور در بدره، حجت‌الاسلام «محسن دانیاری» را به عنوان امام‌جمعه این شهرستان معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا