شهرستان ها

کشف 300 کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

asdasd


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قریب به 300 کیلو تریاک در یک عملیات پلیسی و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان  بیان داشت:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران  مرگ  با همکاری  اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از انتقال یک محموله مواد مخدر به این شهرستان مطلع  و موضوع را  به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند .

وی افزود: ماموران ،شب گذشته با تشکیل  دو تیم مجهز به محل و مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان واقع در محور روستای دهستان به حاجی آباد اعزام  و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و دستور توقف دادند  که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی و با هدف قراردادن لاستیک های عقب خودرو نهایتا متوقف ودر بازرسی از آن 229 کیلو و 250 گرم تریاک  کشف و ضبط و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در این عملیات ماموران به تعقیب یک دستگاه خودرو پژو پارس دیگر که محموله مواد مخدر را اسکورت می کرد پرداخته که پس تعقیب و گریز طولانی و اصابت تیر به لاستیک های عقب خودرو، متهم عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی شب از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که در این عملیات دو خودرو  متعلق به قاچاقچیان توقیف  و یک سوداگر مرگ دستگیر شد ، خاطر نشان کرد : متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا