شهرستان ها

حکم دادگاه لاهه هم جنایات صهیونیست‌ها را متوقف نکرد

ساوجبلاغ- امام جمعه شهر جدید مهستان گفت: حکم دادگاه لاهه در محکومیت رژیم جعلی هم نتوانست حملات به غزه را متوقف کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجید صفدری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر جدید مهستان که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در رفح که باعث مرگ فجیع ده‌ها غیرنظامی با بمب‌های سنگین آتش‌زا شده، جهان را حیرت‌زده کرد.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در یکی از مرگبارترین حملات خود به این شهر، نقطه‌ای از رفح را که آن نقطه را (منطقه امن) اعلام کرده بود، با بمب‌های ۱۰۰ کیلویی مورد حمله قرار داد.

امام جمعه شهر جدید مهستان تصریح کرد: تصاویر اجساد تکه تکه شده و سوخته کودکان و نوزادان فلسطینی به قدری فجیع است که حتی در رسانه هم دیدن آنها قابل تحمل نیست، چه رسد برای ملتی که هر روز با این جنایات باید سرکار داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: حکم دادگاه لاهه در محکومیت رژیم جعلی هم نتوانست حملات به غزه را متوقف کند صهیونیست‌ها با دروغ بزرگ هولوکاست و کوره‌های آدم سوزی علیه یهود کشور فلسطین را غصب کردند اما امروز خودشان کوره‌ای واقعی کودک سوزی را در برابر چشم دنیا بوجود آورده اند و متأسفانه از حمایت برخی از کشورهای غربی و اروپایی برخوردارند امروز تمام ملت‌های دنیا باید یکصدا شوند و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر بدهند.

صفدری خاطرنشان کرد: این ظلم عظیم مسلط بر عالم، این سلطه‌های نابحق، این زورگویی به ملت‌ها در سطح جهان، این ریختن خون‌های به ناحق، این پایمال کردن شریف‌ترین و عزیز ترین ارزش‌های انسانی، این دروغ‌ها و تزویرهایی که سردمداران استکبارجهانی هر روز تحویل بشریت می‌دهند.

وی گفت: این همه بدی، این همه استثمار و ظلمی، انسانی را که چشمه‌ی امیدی در دل نداشته باشد، به طور طبیعی مأیوس می کندو نا امید می‌کند.

امام جمعه شهر جدید مهستان اظهار کرد: شما می‌بینید که نسل جوان در کشورهای غربی، به سوی پوچی کشانده می‌شوند و نا امید می‌شوند.بسیاری از دختران و پسران در کشورهای غربی‌ها به سمت بیهودگی و بی اعتنایی به مظاهر زندگی و پوچی و غرق شدن در شهوات آنی کشیده می‌شوند و این بر اثر یاس و نامیدی است

وی متذکر شد: نه فقط جوانان بلکه بسیاری از دانشمندان و نویسندگان و سخنگویان بشریت به این حالت از ناامیدی گرفتار می‌شوند امام آن ملتی که به آینده امید دارد می‌داند که روزگار ظلم و ستم و زورگویی و تجاوز و طغیان و استکبار با همه حجم عظیمی که امروز در جهان دارد این روزگار تمام شدنی است و دورانی خواهد رسید که قدرت قاهره حق همه قله‌های فساد و ظلم را از بین می‌برد و امام عدالت با همراهی مستضعفان تمام عالم را در صلح و عدالت قرار می‌دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا