ورزش

هالند فصل را با «هت‌تریک» در ۲۵ دقیقه شروع کرد+فیلم


شب گذشته در دیدار جام حذفی آلمان، ارلینگ هالند دوباره درخشان ظاهر شد و توانست با یک هت‌تریک شروعی فوق العاده برای فصل جدید داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته دورتموند در اولین بازی فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، در دیدار جام حذفی آلمان معروف به «د.اف.بی پوکال» مقابل تیم دسته سومی «وِهِن ویزبادِن» به برتری ۳ بر صفر رسید تا شروعی فوق العاده داشته باشد. 

دورتموند که در این فصل با هدایت «مارکو رُزه» در اندیشه رسیدن به قهرمانی در بوندس لیگا است با درخشش «ارلینگ هالند» به برتری رسید. ستاره نروژی که از هفته‌های پیش مشخص شد می‌خواهد در آلمان بماند، در اولین مسابقه خود بازهم درخشید تا با یک هت‌تریک نشان دهد،‌ می‌خواهد با لواندوفسکی بر سر آقای‌گل مبارزه کند. 

هالند در این مسابقه در دقایق ۲۶ ، ۳۱ و ۵۱ موفق به گلزنی شد و توانست شروعی فوق‌العاده برای فصل جدید ۲۰۲۱-۲۰۲۲ داشته باشد. 

فیلم زیر را مشاهده کنید:

 

 

در این مسابقه «جیووانی رِینا» در ترکیب اصلی زردپوشان قرار گرفت تا مشخص شود او قرار است جانشین «جیدون سانچو» در فصل پیش رو باشد. سانچو در تابستان کنونی با ارزش ۷۵ میلیون پوند راهی منچستریونایتد شد تا در انگلیس درخشش خود را ادامه دهد. 

دونیل مالن، خرید جدید دورتموندی‌ها نیز در این مسابقه از دقیقه ۶۶ وارد مسابقه شد و توانست اولین مسابقه خود را به ثبت رساند. 


هالند در کنار بلینگهام پس از پیروزی

یوسف موکوکو، ستاره ۱۶ ساله دورتموند نیز که در فصل گذشته درخشان ظاهر شد و به ستاره بوندس لیگا نام گرفت ولی در اواخر فصل به شدت مصدوم شد، به ترکیب تیم بازگشت تا رُزه بتواند روی او نیز برای آغاز بوندس لیگا حساب باز کند. 

رقابت‌های بوندس لیگا از جمعه پیش رو آغاز خواهد شد. بایرن مونیخ در هفته ابتدایی میهمان بوروسیا مونشن گلادباخ و دورتموند میزبان اینتراخت فرانکفورت خواهد بود. 

انتهای پیام/



شب گذشته در دیدار جام حذفی آلمان، ارلینگ هالند دوباره درخشان ظاهر شد و توانست با یک هت‌تریک شروعی فوق العاده برای فصل جدید داشته باشد.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا